Vydal: MarketerIT s.r.o.
Dátum vydania: 7.3.2024
Dátum účinnosti: 7.3.2024
Spoločnosť MarketerIT sro, IČO: 50772619, so sídlom: Cez ohrady 738/33, Trenčín 91101 zapsaná v Obchodnom registri Obchodného súdu Trenčín, oddiel: Sro, vložka č. 34490/R (ďalej len Spoločnosť), týmto vydáva :
1. Náležitosti reklamácie
Reklamácia/sťažnosť musí obsahovať nasledujúce informácie podľa typu o akú reklamáciu ide.
Online zmenáreň:
Zákazník musí uviesť minimálne nasledujúce informácie:
Sťažnosť:
Zákazník musí uviesť minimálne nasledujúce informácie:
K vyššie uvedeným náležitostiam musí Zákazník vždy do každej reklamácie/sťažnosti oznámiť:
V prípade, že reklamácia/sťažnosť neobsahuje všetky potrebné náležitosti, je Spoločnosť oprávnená vyzvať zákazníka, aby požadované informácie doplnil a to v lehote 10 dní.
2. Spôsob podania reklamácie/sťažnosti
Reklamáciu/sťažnosť môže klient podať niektorým z nasledujúcich spôsobov:
Pri podaní reklamácie/sťažnosti prostredníctvom Ticketovacieho systému Spoločnosti, telefonicky alebo prostredníctvom emailu je zákazník povinný uviesť všetky náležitosti tak ako je uvedené v bode 1 tohto Reklamačného poriadku. Potenciálny zákazník a/alebo zákazník môže podať sťažnosť najneskôr do 30 dní odo dňa, keď došlo k jednaniu, ktoré je predmetom sťažnosti.
3. Spôsob riešenia reklamácie/sťažnosti
Spoločnosť zákazníkovi potvrdí prijatie reklamácie/sťažnosti, kde uvedie, kedy bola reklamácia prijatá, čo je obsahom reklamácie, číslo reklamácie a kedy je predpokladaný dátum vybavenia reklamácie.
Spoločnosť riadne a bezodkladne všetky reklamácie/sťažnosti prerokuje.
Odpoveď na reklamáciu/ sťažnosť Spoločnosť poskytne zákazníkovi v lehote do 30tich kalendárnych dní odo dňa obdržania reklamácie, pričom lehota na prípadné doplnenie podkladov zo strany zákazníka sa nepočíta.
Ak nie je možné, aby Spoločnosť prijatú reklamáciu vybavila v termíne uvedenom v predchádzajúcim bode. Z dôvodu nezývyslých na vôli Spoločnosti, oznámi zákazníkovi túto skutočnosť s uvedením dôvodu, prečo nie je možné termín reklamácie dodržať. Odpoveď na reklamáciu je v takom prípade klientovi odoslaná najneskôr do 35 pracovných dní po dni obdržania reklamácie.
Spoločnosť poskytne zákazníkovi spravidla rovnakým spôsobom, akým zákazník sťažnosť/reklamáciu podal, prípadne spôsobom požadovaným klientom.
Pri opakovanej reklamácii je nutné vec znovu preskúmať a o výsledku preskúmania zákazníka informovať v lehote uvedenej v predchádzajúcich bodoch. V prípade, že zákazník neuvedie žiadne nové relevantné skutočnosti, argumenty podané z jeho strany sa opakujú a dostal už aspoň jednu riadnu odpoveď, môže byť zákazník odkázaný na predchádzajúce vyjadrenie Spoločnosti.
4. Zamietnutie reklamácie
Spoločnosť má právo zamietnuť/odmietnuť reklamáciu v nasledujúcich prípadoch:
5. Riešenie sporov
Akýkoľvek spor, ktorý vznikne medzi Zákazníkom a Spoločnosťou sa budú sporové strany snažiť vyriešiť zmierlivo, inak všetky vzniknuté spory podliehajú jurisdikcii príslušných súdov Slovenskej republiky.
Proti spôsobu vybavovania reklamácie alebo sťažnosti Spoločnosti, môže klient podať sťažnosť u orgánu dozoru :
Slovenská obchodná inšpekcia Inšpektorát SOI pre Trenčiansky kraj
Adresa: Hurbanova 59, 911 01 Trenčín, Telefonní číslo: 032/6400 109
web: Slovenská obchodná inšpekcia – soi.sk
Ďalšia forma riešenia prípadného sporu je ODR platforma: Online Dispute Resolution | European Commission